sábado, 9 de febrero de 2019

ANÀLISI DE PUBLICITAT




1) Anunci


  • Quin producte és? 
          Adolfo Dominguez UNICA 
  • Quin és el target? 
        Dones d'edat adulta o young-adults d'un nivell econòmic mitjà-alt.
  • Quins recursos publicitaris fan servir? 
        -Destacar alló positiu

        -Patrons ideals: famosos, product placement

        -Por a la vellesa, a la lletjor

        -Opinió: "no soy perfecta, soy única"

        -Slogan: "no soy perfecta, soy única"

        -Imatge de marca: colors de l'aigua (blaus, liles, verds) lletres de la marca daurades

  • Que ens vol vendre en realitat? 
         Ens vol vendre l'experiéncia de sentir-se bé amb una mateixa i celebrar les petites             imperfeccions que fan úniques a les persones.
2) Anunci


  • Quin producte és? 
        Ikea catàleg 2018
  • Quin és el target?
        L'anunci va dirigit a young-adults i a adults, generalment amb familia i amb un                  nivell econòmic mitjà-baix. 
  • Quins recursos publicitaris apareixen 
        -Comparació objectiva: entre els productes d'ikea (més moderns i barats) i la                     mobiliària de la casa en la que viuen (vella i passada de moda).

        -S'dapta a les necessitats: s'ajusta al preu que necessita la familia per poder                       reformar la casa.

        -La familia normal: amb mobles normals

        -Magnificació d'un problema i Solució senzilla: comprar a Ikea, la cançó diu                         "tranquilo que en tu buzón esta la salvación"

        -Por al rebuig, lletjor: de la casa

        -Compliments: "la salvación"

        -Humor: la cançó

        -Jocs de paraules: "a ti que te afecta hasta el cambio de horario, como soportas                 este mobiliario"

        -Logo: Ikea

  • Que ens vol vendre en realitat? 
        Ens vol vendre l'experiéncia de tenir una casa perfecte amb una familia perfecte i            sense gastar molts diners.

3) Anunci

                                  

  • Quin producte és? 
        18 aniversari ING direct
  • Quin és el target? 
        El target són adults i vellesa independentment del sexe i amb un nivell econòmic                mitjà-alt.
  • Quins recursos publicitaris apareixen (on i com hi apareixen) 
        -Xifres i fets: fan el 18 aniversari de la seva empresa

        -Sigues com la resta: " a todos los que haceis que siguamos cumpliendo años juntos,             feliz 18 aniversario".

        -Personificació: tot l'anunci és una personificació de les espelmes.

        -Cançó de fons que et manté en tensió per la història.

  • Que ens vol vendre en realitat? 
        -Ens vol vendre una vida segura i feliç amb ING direct.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

CURT STOP MOTION

Vam decidir fer el nostre curt sobre una recepta de tortitas ja que ens semblava la forma més fàcil i entretinguda de fer-ho. A més van ...